اخبار پارس ساختار
title

اگر امیدوارانه تلاش کنیم بی شک آینده از آن ما خواهد بود

۲۳ دی ۱۳۹۷
اگر امیدوارانه تلاش کنیم بی شک آینده از آن ما خواهد بود

همواره در زندگی شخصی خود مجدانه تلاش کرده و با امید به آینده، برنامه هایم را پیش برده ام چرا که اعتقاد راسخ دارم اگر امیدوارانه تلاش کنیم بی شک آینده از آن ما خواهد بود.

همکارانم در شرکت های زیر مجموعه گروه، شاهد روزهای سختی در عرصه ی فعالیت های آن در سایه سیاست های اقتصادی حاکم بر جهان هستند که شاید بارزترین بخش آن تاخیرات بعضا کوتاه و بلند در پرداخت های مالی گروه باشد. امری که تقریبا در طول دوران فعالیت بسیار نادر اتفاق افتاده است.

اما خدا را شاکریم که با تدابیر اتخاذ شده و تلاش های مضاعف همکاران برمشکلات فائق آمده و در کنار هم به ماه های پایانی سال رسیده ایم.

امسال با وجود مشکلات اقتصادی به منظور بالا بردن روحیه گروه و جامعه اقتصادی و ایفاء بخشی از وظایف اجتماعی و اقتصادی خود در قبال ملت و دولت، بر خود فرض دانستیم که علی رغم فقدان شرایط کلی با نمودی چشمگیر و تمامی توانمان در نمایشگاه صنعت برق حاضر شویم، موضوعی که در سال‌های پیشین باوجود وضعیت اقتصادی بهتر ضرورتی به ورود در این سطح را احساس نکرده بودیم، ولی امسال احساس تکلیف کردیم؛ تکلیف عمل به وظیفه، تکلیف به حضور، تکلیف در تزریق احساس تلاش و پویایی در ملتی شریف، باشد که مقبول افتاده باشد.

همه می دانند که عرصه های فعالیت گروه چه در حوزه گردشگری، چه در بخش انرژی و چه در زیرساخت های تامین و تولید تماما از عرصه های خطیر بوده و تعطیل بردار نیستند.

در آذرماه گذشته با تلاش و زحمات مدیران و کارگران سخت کوش کارخانه ذوب نورد توانارام، با حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و استاندار محترم شاهد آغاز بهره برداری از فاز نخست این مجموعه بودیم که اتفاق مبارکی بود و امید است با ادامه تلاش ها و همکاری تمام دستگاه های مسوول در امر صنعت و اشتغال، بزودی سایر فاز های توسعه این کارخانه را آغاز کرده تا گام های موثری در خصوص ایجاد اشتغال در این مرز و بوم برای جوانان عزیز شهرمان برداریم.

ما در صنعت به زیر ساخت های مستحکمی نیاز داریم و همیشه سعی کرده ایم با حداقل ها، انرژی این مجموعه را در ادامه راه حفظ کنیم.

عاشق کارمان هستیم و با انرژی و نشاط بالایی این کار را انجام میدهیم. همیشه با دید حرفه ای و فنی پیش رفته ایم و خداوند گواه هست که ما بعضا حتی زندگی شخصی خود را نیز فراموش کرده ایم.

ما فقط امانتدار این توشه ایم و نسل های آینده باید این راه را ادامه دهند. کسانی باید وارد این چرخه شوند که واقعا دلسوز كشور و همنوع خود هستند.

امیدوارم روزی برسد که با هدف افزایش پرسنل به نيت اشتغال زايى بیشتر براى جوانان اين مرز و بوم، در اين شرایط سخت بيكارى و تقويت اقتصاد ملى و غير نفتى گام هاى بزرگ‌تر و جدى تر برداريم. هر چند ناملايمات و مشقت هاى زيادى در اين راه بوده و از این به بعد هم خواهد بود ليكن به اميد پروردگار عزم راسخ ما براى اشتغالزايى و توسعه بيش از پيش اين مجموعه لحظه اى متوقف نخواهد ماند، به اميد اينكه تمامی مشکلات اقتصاد و صنعت كشور حل شود و ما نيز به تبع آن جایگاه شایسته و حقيقى خود را درصنعت پیدا کنیم.

 

جلیل نواده اباذر

مدیرعامل