اخبار پارس ساختار
title

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران: تولید داخلی بودن، مزیت مهم دکل های بتنی پارس ساختار

۲۳ دی ۱۳۹۷
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران: تولید داخلی بودن، مزیت مهم دکل های بتنی پارس ساختار

مهندس غلامرضا خوش خلق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران به همراه مهندس پورنقی قائم مقام و جمعی از معاونین این شرکت با حضور در شهر تبریز از کارخانه پارس ساختار بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار مهندس غلامرضا خوش خلق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در پایان برنامه بازدید خود از شرکت پارس ساختار در گفتگو با خبرنگاران گفت: باعث افتخار است كه شركت پارس ساختار به عنوان یک شرکت داخلی با اين توانمندى و بدون وابستگى به خارج از كشور و با امكاناتى كه خودشان فراهم كرده اند، امروز در رده توليد كنندگان دکل های خطوط انتقال و سایر تجهیزات لازمند كه براى صنعت کشور به ويژه در حوزه صنعت برق بسيار مفيد است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران افزود: بعد از مدت ها توفيقى دست داد تا ما از نزديك مجموعه پارس ساختار را ببینیم و با نحوه كار و بخشی از پروژه هایی که در شهر تبریز و سایر نقاط کشور انجام داده اند آشنا شويم. وی ادامه داد: خوشبختانه برحسب انتظارمان تلاشى كه دوستان از گذشته تاکنون، با عرق جبین و علاقه ى خاصى به ثمر رسانده اند و امروز شاهد نتايج آن هستیم. قابليت هاى خوبى ایجاد شده است و بحث هاى متعددى در این زمینه داشتيم که مطرح و زمینه های همکاری بررسی شد. خوشحال هستيم كه دوستان در بخش خصوصى با اين علاقمندى در جهت كمك به فعالیتهای ملى تلاش ميكنند و مايه افتخار ماست كه پارس ساختار سالهاست استوار و پابرجاست و اين بخاطر تخصص، تعهد و اعتقاد شخص مدير عامل این شركت است.

خوش خلق با اشاره به ويژگى ها و مزاياى دكل هاى بتنى تک پایه خود ایستا که در کارخانه پارس ساختار تولید می شود تاکید کرد: تولید داخلی بودن، مزیت مهم دکل های بتنی پارس ساختار نسبت به دكل هاى فلزى است، عدم وابستگى به خارج از کشور و عدم ارز بری در شرايط سخت تحريم ها نکته مهمی است. وی ادامه داد: دكل هاى بتنى كه در ابعاد گسترده ساخته و آزمايش و امتحان خود را پس داده اند و بدون هیچ وابستگی توليد داخلی هستند بایستی مورد حمایت قرار گیرند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران با اشاره به اینکه خط انتقال 132 کیلو ولت سردشت-پیرانشهر در زمستان سال 91 که با بارش سنگین برف بیش از مقادیر طراحی شده در آن منطقه کوهستانی و به علت سنگینی بار بر روی خطوط انتقال برق؛ خط تک مداره 132 کیلوولت مشبک تحمل بار نکرده و پشت سر هم بیش از 30 دکل مشبک انتقال برق واژگون شدند اما در موازات این خط در فاصله 35 متری خط 132 کیلوولت 4 مداره پایه های خود ایستای بتنی که توسط شرکت پارس ساختار اجرا شده؛ ایستا و با صلابت باعث استمرار جریان برق در آن مسیر شد تصریح کرد: اين نشان دهنده ى كيفيت كار و نوع فنى كار است كه روى اين دكل ها كار شده و پاسخگوی نياز هاى صنعت برق است. مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: اميدواريم بتوانيم با كمك و همراهی مجموعه پارس ساختار در برق منطقه اى تهران هم از تاسيسات و تجهيزات این شرکت بهره مند شویم. وی با بیان اینکه یکی دیگر از ويژگى هاى مهم دکل های بتنی تک پایه خود ایستا ضد سرقت بودن این پايه هاست افزود: امروزه متاسفانه پايه هاى دكل ها مورد دستبرد قرار ميگيرند و این ویژگی دکل های بتنی نیز می تواند حائز اهمیت باشد.