اخبار پارس ساختار
title

تايپ تست موفقيت آميز برج خود ايستاى بتنى در شرکت پارس ساختار

۱۳ اسفند ۱۳۹۷
تايپ تست موفقيت آميز برج خود ايستاى بتنى در شرکت پارس ساختار

برنامه تايپ تست برج خود ايستاى بتنى ٦٣ كيلوولت دو مداره سه سطحه تيپ آويزى شرکت پارس ساختار با حضور مديران و كارشناسان شركت هاى برق منطقه اى و نمایندگان شرکتهای مشاور سراسر کشور در محل شرکت پارس ساختار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار در روز اول این برنامه كاليبراسيون وسايل اندازه گيرى و تايپ تست جداگانه سازه هاى فلزى كراس آرم ها و شيلدپيك در محل شرکت پارس ساختار برگزار گردید.

در روز دوم این برنامه، تست Full scale برج در محوطه شرکت پارس ساختار اجرا شد.

در این تست با وجود اعمال صد در صد بارهای نهایی به برج و تحمل نیروها توسط برج و نهایتا تائید برج از لحاظ تایپ تست، با اعلام مدیران شرکت پارس ساختار نیروی 105، 110، 115، 120 و 130 درصد بارهای نهایی به برج اعمال گردید و برج تک پایه بتنی باز هم مقاوم و پایدار ایستادگی کرد و تایپ تست با تائید مدیران و کارشناسان حاضر با موفقیت به انجام رسید.

شرکت پارس ساختار با بیش از سه دهه سابقه فعالیت در صنعت برق کشور و بهره مندی از پشتوانه علمی و عملی اجرای صدها پروژه احداث و بازسازی نیروگاه ها، پست های فشار قوی و خطوط انتقال نیروی برق در داخل و خارج کشور، بعنوان اولین شرکت طراح و سازنده برجهای تک پایه خود ایستای بتنی در سطوح ولتاژ 63 تا 400 کیلوولت با تعداد مدارات مختلف و به صورت کمپکت از ابتکارات این شرکت بوده و ثبت اختراع داخلی و بین المللی شده است.

استحکام مکانیکی بسیار بالا، کاهش اشغال زمین در پای برج و حریم خط انتقال، ایجاد امنیت خاطر از بابت عدم وجود امکان سرقت قطعات و امکان صعود و بهره برداری راحت تر از جمله مزایای استفاده از برج های تک پایه بتنی است.