اخبار پارس ساختار
title

حضور مجموعه علمی پارس ساختار در نمایشگاه بين المللى ایران متافو باعث افتخار خطه آذربایجان است

۱۳ آذر ۱۳۹۸
حضور مجموعه علمی پارس ساختار در نمایشگاه بين المللى ایران متافو باعث افتخار خطه آذربایجان است

مهندس صابر پرنيان، مديرعامل شهرك هاى صنعتى استان تهران با ابراز خوشحالی و خرسندی از حضور در غرفه ی پارس ساختار گفت: حضور مجموعه ی خوشنام و علمی گروه صنعتى پارس ساختار در این نمایشگاه مهم باعث افتخار آذربایجان و کشور است. ارتقای این شرکت ها باعث رونق صنعت کشور و نهضت اقتصادی میگردد.

وی با اشاره به حضورش در نمایشگاه مسکو افزود: کشور ما نه تنها در هیچ زمینه ای کمبودی ندارد بلکه دارای فناوری هاى چشمگیری نیز هست. فقط کافیست صنایع ما به باور و ایمان قلبی نسبت به ارزش توانمندی های خود برسند.

پرنیان در مصاحبه با خبرنگار پانار نسبت به پیشرفت صنعت آذربایجان و جایگاه تبریز در این عرصه ابراز امیدواری کرد و گفت: پارس ساختار علاوه بر فعالیتهای علمی مختلف، در امر اشتغال زایی و ایده پردازی در رشته های مختلف صنعتی هم در کشور و هم در جهان سرآمد بوده است. ما امیدواریم نهضت رونق و تولید در کشور با شدت بیشتری ادامه یافته و چنین شرکت هايى به برندهای معروف دنیا تبدیل گردند.

او در پایان با آرزوی اینکه دولت و مسئولین، موانع برسرراه تولید را برداشته و به بهبود کسب و کار کمک کنند، به کشوری آباد و آزاد تاکید نموده و اظهار داشت: امید دارم که انقلاب صنعتی در بخش تولید باعث زمینه سازی کسب ثروت شود و شرکت های خصوصی بتوانند با الگوبرداری از شاخص های موفقیت مجموعه ای همچون پارس ساختار افق جدیدی را به سوی پیشرفت باز نموده و در دنیا پیشرو باشند.