اخبار پارس ساختار
title

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت: به دنبال حضور شرکت های توانمند داخلی در بازارهای بين المللي هستيم

۲۷ اسفند ۱۳۹۸
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت: به دنبال حضور شرکت های توانمند داخلی در بازارهای بين المللي هستيم

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان شرقي در بازديد از گروه صنعتي پارس ساختار:

به دنبال حضور شرکت هاي توانمند داخلي در بازارهاي بين المللي هستيم

با توجه به پتانسيل بالاي آذربايجان شرقي در همجواري با کشورهاي مختلف همسايه و همچنين وجود توانمندي و دانش فني بالا در عرصه هاي مختلف صنعتي در استان به دنبال حضور شرکت‏هاي توانمند داخلي در بازارهاي بين المللي و کشورهاي منطقه هستيم.

به گزارش روابط عمومي گروه صنعتي پارس ساختار حبيب امين زاده رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان شرقي در نخستين روز از ايام مبارک دهه فجر در بازديد از شرکت هاي زير مجموعه اين گروه صنعتي ادامه داد: امروز فرصتي بود تا بتوانيم از توانمندي هاي شرکت هاي وابسته به گروه صنعتي پارس ساختار در حوزه هاي مختلف طراحي و توليد دکل‏هاي انتقال نيرو، ورق گالوانيزه و شمش هاي فولادي بازديدي داشته و از نزديک مشکلات و درخواست هاي اين واحد هاي صنعتي را بررسي کنيم.

امين زاده افزود: خوشبختانه گروه صنعتي پارس ساختار با مديريت بخش خصوصي توانمند بخوبي توانسته است راه هاي توسعه و پيشرفت را بطور شايسته طي کرده و در عرصه هاي مختلف صنعت و توليد در جهت اشتغالزايي جوانان تحصيلکرده منطقه گام بردارد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان شرقي گفت: شرکت پارس ساختار مبتکر و تنها توليد کننده دکل‏هاي خود ايستاي بتني در کشور است که مي تواند بر اساس توانمندي‏ها و سوابق چندين ساله خود پروژه هاي مختلف بين‏المللي را در کشورهاي همسايه اجرا کند و در اين راه وزارت خانه و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

وي با اشاره به نياز آذربايجان شرقي براي توليد ورق هاي گالوانيزه تاکيد کرد: توليد ورق گالوانيزه در استان جزء طرح هاي راهبردي سازمان صنعت، معدن و تجارت است که در سند توسعه صنعتي استان در سال 99 نيز لحاظ شده است.

امين زاده تصريح کرد: شرکت صنايع فولاد شهريار تبريز وابسته به گروه صنعتي پارس ساختار توانسته است براي اولين بار در کشور ورق ضخيم 3 و 3.5 ميلي متر را توليد کند که افتخاري بزرگ براي صنعت اين منطقه است و قطعا اين شرکت با ادامه حمايت در جهت تهيه مواد اوليه لازم بسياري از نيازهاي استان در اين عرصه را پاسخگو خواهد بود.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان شرقي با اشاره به دريافت نشان برتر جشنواره حمايت از توليد ملي توسط گروه صنعتي پارس ساختار در روزهاي اخير گفت: قطعا حمايت از توليد ملي و شرکت هايي که کالاي ايراني توليد مي‏کنند از برنامه هاي شخص وزير صنعت، معدن و تجارت است تا در نهايت نهضت رونق توليد در کشور با شدت ادامه يابد.

مهندس اباذر مديرعامل و رئيس هيات عامل گروه صنعتي پارس ساختار نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از تلاش هاي مهندس امين زاده در چند ماه اخير پس از تصدي رياست سازمان صنعت، معدن و تجارت در آذربايجان شرقي براي بهبودي وضعيت توليد و تجارت گفت: در وضعيت فعلي کشور بخش دولتي و بخش خصوصي بايد دست در دست هم براي کار بيشتر و توليد بهتر در جهت حل مشکلات معيشتي مردم و رونق توليد تلاش کنند.

مديرعامل و رئيس هيات عامل گروه صنعتي پارس ساختار با اشاره به گستره فعاليت شرکت هاي زير مجموعه اين گروه تصريح کرد: گروه صنعتي پارس ساختار متشکل از شرکت پارس ساختار به عنوان يک شرکت حوزه نيرو EPC  کار در شمالغرب کشور، شرکت صنايع فولاد شهريار تبريز توليدکننده ورق هاي گالوانيزه رول در سايزهاي مختلف، شرکت ذوب نورد توانارام توليد کننده شمش و مقاطع  فولادي و آلياژي، هتل گسترش تبريز فعال در عرصه صنعت گردشگري و شرکت بازرگاني تامين کالاي آشنا رام مي باشد.که براي استمرار حيات اقتصادي کشور نيازمند حمايت مديران استاني مي باشد.