اخبار پارس ساختار
title

به بهانه سی و ششمین سالگرد تاسیس شرکت پارس ساختار: پارس ساختار با صلابت و مقتدر بر مدار توسعه

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
به بهانه سی و ششمین سالگرد تاسیس شرکت پارس ساختار: پارس ساختار با صلابت و مقتدر بر مدار توسعه

شرکت پارس ساختار تنهاترین شرکت EPC کار و پایه یک رشته نیرو در شمالغرب کشور، سی و شش سال است که به صورت مدون و استفاده از پیشرفت دانش، در فراز و نشیب‌های پیش رو، همچنان با صلابت و مقتدر بر مدار توسعه به عنوان نماد تلاش و ایستایی می درخشد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار؛ بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۶۳ در تقویم یادآور راه اندازی شرکتی است که در آن زمان به همت مهندس جوان تاسیس شد که بعدها آوازه توانمندی های این شرکت در عرصه صنعت برق علاوه بر جای جای کشور عزیزمان ایران تا آنسوی مرزها را نیز در نوردید.

مهندس جلیل نواده اباذر، مدیرعامل و رییس هیات عامل گروه صنعتی پارس ساختار با تاسیس شرکت پارس ساختار توانست عنوان تنهاترین شرکت EPC کار و رتبه یک پیمانکاری وزارت نیرو در شمالغرب کشور را کسب کند.

موفقیت در اجرای پروژه های متعدد احداث و بازسازی نیروگاه ها، پست های فشار قوی و خطوط انتقال نیروی برق در داخل و خارج از کشور از دستاوردهای سی و شش سال تلاش و ایستایی شرکت پارس ساختار در صنعت برق است که با بهره مندی از پشتوانه علمی و عملی هر روز با قوت و قدرت بیشتری طی مسیر می کند.

از آنجایی که نوآوری و خلاقیت در اجرای طرح های مورد نظر با هدف ارائه پروژه های فاخر در صنعت برق کشور، هدف مهم شرکت پارس ساختار از ابتدای تاسیس است، با افتخار برآنیم تا بگوییم ساخت و نصب برج های تک پایه خود ایستای بتنی در سطح ولتاژ 63 تا 400 کیلوولت با تعداد مدارات مختلف و به‌صورت کمپکت از ابتکارات این شرکت بوده که ثبت اختراع داخلی و بین المللی شده است.

کسب عنوان تنها شرکت صلاحیت دار از سوی شركت توانیر برای تولید هر سه نوع دکل (خود ایستای بتنی، تلسکوپی فولادی و مشبک فولادی) انتقال نیرو، ثمره سی و شش سال تلاش بر پایه علم و عمل است که بر افتخارات پارس ساختار اضافه شده است.

تلاش و ایستایی شعاری است که پارس ساختار با تکیه بر آن و با اولویت قرار دادن اهداف بلندمدت در چشم انداز توسعه ملی تاکنون توانسته اجرای بیش از 200 پروژه احداث خط، پست و نیروگاه و اجرای بیش از 2000 کیلومتر انواع خطوط انتقال و فوق توزیع نیروی برق و میلیون ها دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور را در کارنامه درخشان خود جای دهد.