اخبار پارس ساختار
title

فرماندار تبریز در بازدید از شرکت پارس ساختار تاکید کرد// اشتغال، پایه و اساس پیشرفت کشور است

۷ تیر ۱۳۹۷
فرماندار تبریز در بازدید از شرکت پارس ساختار تاکید کرد// اشتغال، پایه و اساس پیشرفت کشور است

مهندس علیار راستگو فرماندار شهرستان تبریز به همراه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، رییس سازمان امور مالیاتی آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان ادارت مربوطه ضمن بازدید از شرکت پارس ساختار در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و بررسی مشکلات واحد های تولیدی شهرک صنعتی شهید رجایی در محل سالن کنفرانس شرکت پارس ساختار شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار،در این بازدید مهندس جلیل نواده اباذر صحرایی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی پارس ساختار در خصوص فعالیت ها و محصولات تولیدی شرکت پارس ساختار توضیحات لازم را به مهندس راستگو فرماندار تبریز ارائه کرد.
علیار راستگو فرماندار شهرستان تبریز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در شرکت پارس ساختار در خصوص ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده و فعالیت های احداث خطوط انتقال نیرو در کشور تاکید کرد: اشتغال پایه و اساس پیشرفت کشور است و همه با هم باید برای ساختن کشوری آباد و سربلند ، با جوانانی شاغل و متخصص تلاش کنیم.
فرماندار شهرستان تبریز سپس در جلسه اقتصاد مقاومتی و بررسی مشکلات واحد های تولیدی، پس از طرح مشکلات شهرک صنعتی شهید رجایی توسط مدیرعامل شهرک های صنعتی استان و تعدادی از هیات امنای این شهرک گفت: هر آن چه در توان دارم برای رفع مشکلات این شهرک صنعتی به کار می گیرم.
وی در واکنش به انتقاد تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی نسبت به اخذ مالیات های علی الراس از آنان توسط سازمان امور مالیاتی ابراز کرد: پیشنهاد می کنم تمامی واحدهای تولیدی از یک متخصص و مشاور مالیاتی استفاده کنند و مسائل مالی خود را به آنان بسپارند.
فرماندار تبریز در همین راستا ادامه داد: برخی ها فکر می کنند که هر کاری را همگان می توانند انجام دهند در حالی که چنین نیست و باید از متخصصین امر در هر حوزه ای استفاده کرد.
راستگو ابراز کرد: انتظار داریم در شرایط فعلی کشور که مشکلات معیشتی و اقتصادی، دامن گیر مردم شده است، سازمان امور مالیاتی، بیشترین همراهی را با تولیدکنندگان و صنعتگران داشته باشد.
فرماندار تبریز با مثبت ارزیابی کردن اقدامات شرکت شهرک های صنعتی در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی گفت: شهرک های صنعتی زیر ساخت رفاه و آسایش مردم هستند چرا که با ایجاد اشتغال در آن مردم را به رفاه می رسانند.
حل مشکل آبرسانی برای نگهداری فضاهای سبز در شهرک شهید رجایی،بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی به صورت موردی با حضور مدیران آن واحدها و مدیران ادارات مربوطه در دفتر آقای فرماندار،بهسازی آسفالت معابر شهرک شهید رجایی و بهسازی ورودی شهرک در دو بخش جنوبی و شمالی از موارد مطروحه در این جلسه بود.