اخبار پارس ساختار
title

راه اندازی سایت جدید

۲۴ خرداد ۱۳۹۷
راه اندازی سایت جدید

رونمایی و راه اندازی سایت جدید شرکت پارس ساختار
قالب جدید سایت شرکت پارس ساختار همزمان با هفتم تیرماه گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، به همت و کوشش متخصصان واحد فناوری اطلاعات گروه صنعتی پارس ساختار رونمایی و راه اندازی شد.
به گزارش روابط‌عمومی گروه صنعتی پارس ساختار، رونمایی سایت جدید شرکت پارس ساختار با هدف ارایه مطلوب اطلاع‌رسانی و تعاملات موثرتر در زمینه محصولات و خدمات این شرکت و همچنین سهولت دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف براساس درخواست و نیاز مورد نظرشان و نیز رضایتمندی بیشتر مشتریان و مخاطبان عزیز، در معرض دید مخاطبان قرار گرفت.
مدیریت واحد فناوری اطلاعات گروه صنعتی پارس ساختار در مورد جزییات این پروژه گفت: در این به روز رسانی پس از طراحی قالب جدید، کاتالوگ و بروشور های شرکت به زبان های مختلف، اخبار مربوط به شرکت، نشریه داخلی گروه صنعتی (پانار) و تصاویر و مشخصات پروژه های انجام شده و در حال اجرا در سایت بارگذاری شده است.
وی ادامه داد : با توجه به گسترش فن آوری های متنوع در اطلاع رسانی و معرفی شرکت ها ، تلاش داریم تا در گروه صنعتی پارس ساختار این روند به روز رسانی را در تمامی شرکت های زیر مجموعه گروه ادامه دهیم.