اخبار پارس ساختار
title

استاندار آذربایجان غربی در بازدید از پروژه پست کرم آباد شرکت پارس ساختار: راه حل عبور از مشکلات، همت ملی است

۲۱ مهر ۱۳۹۷
استاندار آذربایجان غربی در بازدید از پروژه پست کرم آباد شرکت پارس ساختار: راه حل عبور از مشکلات، همت ملی است

استاندار آذربایجان غربی با حضور در محل پروژه احداث دو واحد پست فوق توزیع  به 132/20 کیلوولت ایستگاه های پمپاژ کرم آباد پلدشت و توسعه پست فوق توزیع شیبلو از نزدیک ضمن دیدار با مهندسان متخصص و کارگران زحمتکش شرکت پارس ساختار در این پروژه ها از روند عملیات این دو پروژه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار در این بازدید دکتر محمد مهدی شهریاری  مقام عالی استان آذربایجان غربی گفت: در شرایط سخت فرصت های خوبی نیز وجود دارد، مطمئن هستیم مقاومت مردم و مسئولین در مقابل دشمنان، حامل پیام های خوبی برای آینده ایران و ایرانی خواهد بود. وی ادامه داد: نباید مقابل توطئه های دشمنان، امید خود ر ا ازدست بدهیم، با احساس مسئولیت همگانی از این مشکلات سربلند بیرون خواهیم آمد و راه حل برون رفت از مشکلات، همت ملی است.

استاندار آذربایجان غربی پس از این بازدید در منطقه آزاد ماکو با فعالین اقتصادی این منطقه دیدار کرد و گفت: همکاری بسیار خوبی بین استانداری و منطقه آزاد ماکو وجود دارد و این امر در نوع خود در کشور کم نظیر است.

به گفته وی، باید از ثروت های موجود در بخش صنعت، گردشگری و تجارت منطقه آزاد ماکو بهره برد.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: کشور در یک جنگ اقتصادی بزرگ قرار گرفته است و دشمن به دنبال آسیب رساندن به کشور است، حتی برخی همسایگانی که ما برای آنها هزینه های انسانی و مادی زیادی پرداخت کرده ایم در این تحریم ها به صورت کامل در کنار ما نیستند.

شهریاری با خطاب قرار دادن فعالین اقتصادی ماکو، بیان کرد: در این شرایط، وجود مشکلات طبیعی است اما ما هم وظایفی داریم، متاسفانه ایراداتی هم متوجه دولت و هم مردم است که باید با تلاش و برنامه ریزی جبران شود.