اخبار پارس ساختار
title

حقی فام: نمایشگاه بین‌المللی برق برای توسعه اقتصادی بسیار موثر است

۷ آبان ۱۳۹۷
حقی فام: نمایشگاه بین‌المللی برق برای توسعه اقتصادی بسیار موثر است

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه برگزاری این رویداد بین‌المللی برای توسعه اقتصادی در صنعت برق بسیار موثر است، اظهار کرد: برپایی چنین نمایشگاهی یک خودباوری مناسبی را به صنعت برق ایران تزریق می‌کند. زمانی که فعالان صنعت برق با حضور در نمایشگاه شاهد تولید عمده تجهیزات مورد نیاز بخش برق با بالاترین کیفیت در داخل کشور هستند طبیعتا یک فضای خودباوری و آرامش خاطری را برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومى گروه صنعتى پارس ساختار به نقل از واحد خبری برق نیوز، محمودرضا حقی‌فام ، با اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، گفت: همواره در دنیا نمایشگاه‌ها محمل مناسبی است تا استفاده کنندگان از فناوری و تولید کنندگان محصولات را به یکدیگر معرفی کنند.

حقی‌فام با تاکید بر اینکه این رویداد بین‌المللی زمینه تعامل کلیه شرکت‌های تولید کننده تجهیزات را فراهم می‌کند، ادامه داد: پس از آشنایی شرکت‌های یاد شده با یکدیگر طبیعتا می‌توانند نیاز‌های جدید را نیز با هم تعریف کنند و این امر می‌تواند فضای توسعه آینده را برای این شرکت‌ها ایجاد کند.

شایان ذکر است شرکت پارس ساختار در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور به همراه 68 شرکت از 18 کشور صاحب فناوری و پیشرو صنعت برق در سالن هفت حضور دارد.