اخبار پارس ساختار
title

شرکت پارس ساختار برگزیده ششمین دوره طرح ایران تک شد

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
شرکت پارس ساختار برگزیده ششمین دوره طرح ایران تک شد

ششمین دوره طرح ایران تک، معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمال غرب كشور، با حضور مسئولین کشوری و استانی و مديران واحدهاى صنعتی شرکت کننده در تبریز برگزار و شرکت پارس ساختار بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در دو حوزه حائز کسب رتبه اول شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار در این دوره بر اساس بررسی صورت های حسابداری و بررسی های کارشناسانه در بین بیش از 30 شرکت واجد شرایط شرکت پارس ساختار در دو حوزه استفاده هوشمندانه از دارایی ها و رشد و بازدهی در گروه برق و الکترونیک به عنوان رتبه اول برگزیده و تنديس ويژه به همراه دیپلم افتخار در این دو بخش به مهندس جليل نواده اباذر، مدير عامل و رئيس هيئت مديره گروه صنعتى پارس ساختار اعطا شد.

در حوزه رشد و بازدهی پس از شرکت پارس ساختار به ترتیب کابل باختر، پارس سوئیچ، تولید برق سنندج مپنا و ایران ترانسفو در رتبه های دوم تا پنجم قرار گرفته و در حوزه استفاده هوشمندانه از دارایی ها نیز بعد از پارس ساختار شرکت های آلو کاست ایران،کابل البرز، مهندسی مشاور نیروی آذربایجان و تولید برق سنندج مپنا قرار گرفتند.

شایان ذکر است شرکت پارس ساختار به عنوان تنهاترین شرکت EPC کار و رتبه یک وزارت نیرو در شمالغرب کشور و تنها شرکت صلاحیت‌دار از سوی شرکت توانیر برای تولید هر سه نوع دکل (خود ایستای بتنی، تلسکوپی فولادی و مشبک فولادی) است که سابقه اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه احداث خط، پست و نیروگاه و اجرای بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و فوق توزیع نیروی برق و صادرات خدمات فنی و مهندسی به ارزش میلیون‌ها دلار را در کارنامه کاری خود دارد. طراحی و ساخت برجهای تک پایه خود ایستای بتنی در سطوح ولتاژ 63 تا 400 کیلوولت با تعداد مدارات مختلف و به صورت کمپکت از ابتکارات این شرکت بوده و ثبت اختراع داخلی و بین المللی شده است.