اخبار پارس ساختار
title

مدير عامل برق منطقه ای سمنان: اميد و پشتکار، دو نقطه قوت مجموعه پارس ساختار

۲۷ اسفند ۱۳۹۸
مدير عامل برق منطقه ای سمنان: اميد و پشتکار، دو نقطه قوت مجموعه پارس ساختار

مدير عامل شرکت برق منطقه اي سمنان در بازديد از شرکت پارس ساختار به عنوان تنها ترين شرکت رتبه يک وزارت نيرو در شمالغرب کشورگفت: اميد به آينده و تلاش و پشتکار دو نقطه قوت مجموعه پارس ساختار است که باعث شده در برابر مشکلات تسليم نشده و به آينده اميدوار باشند و بدنبال راهکار براي پيشرفت و ادامه مسير موفقيت آميز سال هاي گذشته خود در صنعت برق بروند.

به گزارش روابط عمومي گروه صنعتي پارس ساختار، مهندس سيد علي اصغر صباغ مدير عامل شرکت برق منطقه اي سمنان و هيات همراه با حضور در تبريز از توانمندي هاي شرکت پارس ساختار در توليد دکل هاي انتقال نيرو و ساخت پست هاي فوق توزيع نيرو بازديد کردند.

مهندس صباغ درباره توانمندي هاي شرکت پارس ساختار گفت: براساس آشنايي قبلي با مجموعه پارس ساختار و اطلاعاتي که راجع به فعاليت‌هاي آن داشتيم و به جهت آشنايي با توانمندي هاي بيشتر اين شرکت و همکاري هاي آينده در پروژه هاي دردست اقدام در شرکت برق منطقه اي سمنان به تبريز سفر کرده و در اين بازديد متوجه شديم که ميتوانيم از دکل هاي بتني تک پايه که از ابتکارات شرکت پارس ساختار مي باشد در اين پروژه ها استفاده کنيم.

وي ادامه داد: با توضيحات مهندس اباذر مديرعامل و رئيس هيات عامل گروه صنعتي پارس ساختار در خصوص فعاليت هاي اين شرکت خيلي از ابهامات و مشکلات ما حل شد. اين مجموعه کارکنان دلسوزي دارد که علي رغم مشکلات اين روزهاي کشورمان با تيم مديريتي خوبي که دارند و با خلاقيت در توليد، مشکلات پيش رو را حل ميکنند.

مهندس صباغ در خصوص مهمترين برنامه ‏هاي شرکت برق منطقه اي سمنان افزود: برنامه هاي توسعه اي و بهره برداري در شرکت برق منطقه اي سمنان در قالب خدمت رساني به مردم و تامين برق داريم تا بتوانيم خاموشي ها را به حداقل برسانيم.

مدير عامل شرکت برق منطقه اي سمنان گفت: از آنجايي که کشورمان در حال توسعه است و امسال به عنوان رونق توليد معرفي شده، سرمايه گذاران براي توسعه فعاليت هاي خود و ايجاد کارخانجات و تاسيسات جديد مختلف نيازمند برق هستند که به همين دليل بايد زيرساخت هايي ايجاد کنيم تا در مقابل تقاضاها و کمک به توليد و اشتغال کشور پاسخگو باشيم.

سيد علي اکبر صباغ بابيان اينکه 82.5 ميليارد ريال پروژه برق در استان سمنان  طي دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداري رسيد، ابراز داشت: هدف از اجراي اين قبيل طرح‌ها افزايش خدمات‌رساني و رضايت مردم در اقصي نقاط استان سمنان است لذا تلاش شد تا اقداماتي نظير اصلاح شبکه انجام شود. يکي از وظايف ما علاوه بر بهره برداري شبکه موجود، توسعه شبکه است. پروژه هايي که در صنعت برق انجام مي شود زمان بر و هزينه بر هستند  و ما بايد جلوتر از نياز مردم حرکت کنيم.

مديرعامل برق منطقه اي سمنان تصريح کرد: ما بايد نياز مصرف مردم در سال هاي آتي را پيش بيني و براي ساخت تاسيساتمان زودتر از آنها اقدام نماييم. بالاخره محدوديت هاي مالي وجود دارد و اين موضوع برنامه‏ريزي‏هاي ما را دچار اختلال ميکند و کار در اين شرايط دشوار است ولي با همه اين تفاسير نبايد نا‏اميد شد.

وي گفت: در بازديد امروز از شرکت پارس ساختار  و تلاش ها و ابتکارات اين شرکت در صنعت برق به عنوان يک شرکت بخش خصوصي روحيه گرفتيم و عزممان را جزم کرديم تا با مشکلات مبارزه کنيم. شما  وقتي افراد پر تلاش را ميبينيد انرژي مضاعف ميگيريد در نتيجه ميتوانيد در برابر افت و خيزها و خستگي ها ايستادگي کنيد.

در اين بازديد مهندس جليل نواده اباذر رئيس هيات عامل و مدير عامل گروه صنعتي پارس ساختار  نيز در خصوص نحوه توليدات برج هاي تک پايه بتني خود ايستا در اين شرکت توضيحاتي را ارائه کرد. مهندس اباذر با اشاره به فعاليت 36 ساله شرکت پارس ساختار به عنوان تنها شرکت EPC کار و پايه يک رشته نيرو در شمالغرب کشور افزود: شرکت پارس ساختار با بيش از سه دهه سابقه فعاليت در صنعت برق کشور، از پشتوانه علمي و عملي اجراي صدها پروژه احداث و بازسازي نيروگاه‏ها، پست هاي فشار قوي و خطوط انتقال نيروي برق در داخل و خارج از کشور بهره مند مي باشد که طراحي، ساخت و نصب برج‏هاي تک پايه خود ايستاي بتني در سطوح ولتاژ 63 تا 400 کيلوولت با تعداد مدارات مختلف و به صورت کمپکت از ابتکارات اين شرکت مي باشد که ثبت اختراع کشوري و بين المللي شده است.

مهندس اباذر با اشاره به اجراي بيش از 2 هزار کيلومتر خط انتقال نيرو و 200 پروژه توسط شرکت پارس ساختار در صنعت برق کشور از آمادگي اين شرکت براي حضور در پروژه هاي مختلف شرکت برق منطقه اي سمنان خبر داد.