اخبار پارس ساختار
title

به خواست خداوند متعال تمامی رخدادها می‏ توانند تحت اراده بشر قرار گیرند

۱۵ فروردین ۱۴۰۰
به خواست خداوند متعال تمامی رخدادها می‏ توانند تحت اراده بشر قرار گیرند

بنام خداوندی که جان را فکرت آموخت

خالق باریتعالی را شاکریم برای نعمت عمری که بر ما عطا فرمود. در کنار تمامی تغییرات، تبدیلات و تحولات طبیعی شاهد یک تغییر دیگر هستیم که ادامه عمر، اجازه تجربه دوباره آن را نخواهد داد. آغاز آخرین سال صده چهاردهم و در آستانه ورود به صده پانزدهم هجری شمسی.

صده ی چهاردهم، به ویژه در سال‏ های واپسین عمر خود، به فراخور تحولات منطقه‏ ای شاهد وقایعی خاص بود به گونه‏ ای که علی‏ رغم همه‏ ی خاطرات خوبمان در این بازه‏ ی تقویمی، به امید آنکه در قرن بعدی روزها و تقدیرات بهتری برای بشریت نگاشته شده باشد، همواره منتظر عبور از آن هستیم.

با یاری خداوند متعال آنچه اتفاقات حتمی پیش رو را نیز می‏ تواند متحول کند قدرت اراده و همت و تلاش انسان‏ هاست. پس، از همین منظر تمامی تقدیرات می‏ تواند دستخوش اراده و خواست بشر قرار گیرند. البته بی‏ شک بنابر آموزه ‌‏های اعتقادی، همه این امور را در طول اراده الهی دانسته و با درک عمیق از حیطه جبر و اختیار، خود را تحت سایه الطاف بی کرانش احساس می ‏کنیم.

حال با استعانت از قدرت لایزال الهی، آغاز سال نو شمسی ۱۴۰۰ را به همه عزیزان تلاشگر گروه و خانواده های محترمشان تبریک گفته و تقارن آغاز سال با شکوفایی طبیعت را به فال نیک می‏ گیریم و از خداوند منان با زبان ندبه و استغاثه مقدرات و وقایع نیک و النهایه عاقبت بخیری در تمام امور را برای میهن عزیزمان مسئلت می‏ نماییم.

امیدوارم قاطبه‏ ی مردمان جهان و کشور عزیزمان با زوال تمامی دشواری ‏ها و استقرار صلح، آسایش و آرامش، در کنار هم بسوی تعالی گام بردارند که بی‏ شک اگر چنین شود عزیزان من در گروه صنعتی پارس ساختار نیز همانند قطره ای به این دریای عظیم موفقیت ملحق خواهند شد.

گرچه راهیست پر از بیم ز ما تا بر دوست
رفتن آسان بود ار واقف منزل باشی

به امید روزهای خوش

جلیل نواده اباذر
رئیس هیات عامل گروه صنعتی پارس ساختار