اخبار پارس ساختار
title

سی و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت پارس ساختار: پارس ساختار تجلی تلاش و همت در مسیر توسعه ماندگار

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
سی و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت پارس ساختار: پارس ساختار تجلی تلاش و همت در مسیر توسعه ماندگار

شرکت پارس ساختار تنها شرکت EPC کار و پایه یک رشته نیرو در شمالغرب کشور، در طی نزدیک به چهار دهه به صورت مدون و با استفاده از به روزترین دانش جهانی با اقتدار و ایستادگی همیشگی، همچنان بر تارک قله رفیع صنعت برق می درخشد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پارس ساختار؛ بیست و دوم اردیبهشت هر سال در تقویم یادآور روزی است که با تاسیس شرکت پارس ساختار به همت بلند جناب آقای مهندس اباذر، آوازه دستاوردهای داخلی در صنعت برق را نه تنها در میهن اسلامی مان بلکه در آنسوی مرزها طنین انداز کرد تا جایی که در صحنه رقابت با تولیدات خارجی گوی سبقت را به همت توانمندی متخصصین از کشورهای مدعی ربود.

نوآوری و خلاقیت در اجرای طرح های مورد نظر با هدف ارائه پروژه های فاخر در صنعت برق کشور، از اهداف مهم شرکت پارس ساختار از ابتدای تاسیس بوده که ساخت و نصب برج های تک پایه خود ایستای بتنی در سطح ولتاژ ۶۳ تا ۴۰۰ کیلوولت با تعداد مدارات مختلف و به‌صورت کمپکت از ابتکارات این شرکت بوده که ثبت اختراع داخلی و بین المللی شده است.

موفقیت در اجرای پروژه های متعدد احداث و بازسازی نیروگاه ها، پست های فشار قوی و خطوط انتقال نیروی برق در داخل و خارج از کشور از دستاوردهای سی و هفت سال تلاش، پشتکار، همت و عزم شرکت پارس ساختار در صنعت برق است که با بهره مندی از پشتوانه علمی و عملی هر روز با قوت و قدرت بیشتری طی مسیر می کند.

کسب عنوان تنها شرکت صلاحیت دار از سوی شركت توانیر برای تولید هر سه نوع دکل (خود ایستای بتنی، تلسکوپی فولادی و مشبک فولادی) ثمره سی و هفت سال تلاش بر پایه علم و عمل است که بر افتخارات پارس ساختار اضافه شده است.

تلاش و ایستایی شعاری است که پارس ساختار با تکیه بر آن و با اولویت قرار دادن اهداف بلندمدت در چشم انداز توسعه ملی تاکنون توانسته اجرای بیش از۲۰۰ پروژه احداث خط، پست و نیروگاه و اجرای بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر انواع خطوط انتقال و فوق توزیع نیروی برق و میلیون ها دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور را در کارنامه درخشان خود جای دهد.