اخبار پارس ساختار
title

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان: پارس ساختار مجموعه ای دانش بنیان و موفق

۲۵ خرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان: پارس ساختار مجموعه ای دانش بنیان و موفق

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در حاشیه بازدید از شرکت پارس ساختار با اشاره به توانمندی های این شرکت به عنوان تنها شرکت EPC کار و رتبه یک وزارت نیرو در شمالغرب کشور گفت: بایستی از بنیانگذار و مدیران این شرکت دانش بنیان و موفق بابت اختراع و تولید دکل های تک پایه بتنی قدردانی کرد.

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه ای گروه صنعتی پارس ساختار؛ اسماعیل زاده با بیان اینکه دکل های بتنی تک پایه خودایستا مزایای منحصر بفرد و متمایزی را دارا هستند افزود: استفاده از این دکل ها در پای برج فضای کمتر و حریم خط انتقال کمتری از زمین را اشغال می کنند و خوشبختانه از بابت عدم وجود سرقت قطعات و تصادفات نیز امنیت خاطر بالایی دارند.

وی با اشاره به اهداف و برنامه های آینده شرکت برق منطقه ای آذربایجان ادامه داد: با تدابیری که در دولت فعلی اتخاذ شده، توسعه خطوط انتقال فوق توزیع از ضرورت های منطقه آذربایجان شمرده می شود ضمن اینکه توسعه تولیدات پراکنده به ویژه نیروگاه های خورشیدی و مقیاس کوچک با سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و حمایت های بخش دولتی طی دو سال آینده از دیگر برنامه های مهم این شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با قدردانی از همراهی مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی جهت همراهی برای گذر از زمان پیک بار مصرف برق گفت: امسال تدابیری اتخاذ شده که انشالله تابستانی بدون خاموشی داشته باشیم.