اخبار پارس ساختار
title

جمع آوری کمک های غیر نقدی گروه صنعتی پارس ساختار برای زلزله زدگان خوی

۱۱ بهمن ۱۴۰۱
جمع آوری کمک های غیر نقدی گروه صنعتی پارس ساختار برای زلزله زدگان خوی

مدیر دفتر ارتباطات و رسانه‌ای گروه صنعتی پارس ساختار از جمع آوری کمک های غیر نقدی مدیریت و کارکنان این گروه و ارسال به مناطق زلزله زده در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه ای گروه صنعتی پارس ساختار؛ وحید خوش زرع ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های داغدار و آسیب دیده اظهار کرد: در راستاى مسئولیت هاى اجتماعى، مديريت گروه صنعتی پارس ساختار اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده اعم از چادر، پتو، مواد غذایی و … را آماده کرده که طی روزهای آینده به زلزله زدگان خوی ارسال می شود.

مدیر دفتر ارتباطات و رسانه‌ای گروه صنعتی پارس ساختار ادامه داد: همکارانمان در شرکت های زیر مجموعه گروه هم می توانند طی روزهای سه شنبه یازدهم و چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه کمک های غیر نقدی خود را به مدیران واحد اداری شرکت خود تحویل داده و در این اقدام خداپسندانه سهیم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم با ایمان کشورمان همواره در چنین مواردی یاری رسان هموطنان خود بوده اند افزود: مردم آذربایجان در کنار زلزله زدگان خوی بوده و هر اقدامی از دستشان بر بیاید اجرا خواهند کرد.

خوش زرع در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است ارسال اقلام غیر نقدی روز پنجشنبه با خودروهای گروه صنعتی پارس ساختار به محل روستاها ی شهرستان خوی انجام خواهد گرفت.