اخبار پارس ساختار PARSSAKHTAR
title

پیام نوروزی رییس هیات عامل گروه صنعتی پارس ساختار //ایمان دارم که روزی نوروز است که در آن دانایی و مانایی رقم خورده باشد

۱۸ فروردین ۱۴۰۳
پیام نوروزی رییس هیات عامل گروه صنعتی پارس ساختار //ایمان دارم که روزی نوروز است که در آن دانایی و مانایی رقم خورده باشد

بهار با همه عظمت و شکوه بی مانند خود، تنها جلوه ای ازکرامت لایزال و حکمت بی مثال قادر متعال است تا هم بندگان خویش را از دل انگیز ترین مظاهر زیبایی بی نیاز ساخته و هم آنان را به سخاوت و بخشندگی در حق یکدیگر ترغیب نماید. رستاخیز بهار در گستره طبیعت، سیر از عالم ملک به عالم ملکوت در تمثیلی معادی و نوروزی، در حقیقت پاسداشت شکوهمند این عطیه و پیام الهی است. بهار، زایش دوباره طبیعت است و تجلی جمال الهی، بهار طبیعت بار دیگر به وقوع پیوست و اراده الهی به تغییر و تحول در نظام هستی شکل گرفت. بهار، تجلی زایش برکات و نمایش نعمات خداوندی است و نوروز، نماد نو شدن و تجدید جوانیِ جهان کهن است. عید نوروز آغاز رویش است، رویشی که می تواند در دل و جان و حرکت رو به پیشرفت انسان‌ها مجسم و نمایان شود.میهن عزیزمان با آغاز سالی جدید در به روی بهار می‌گشاید. سالی دیگر از سالهای این سرزمین کهن سپری گشت و گام به فصلی دیگر می‌گذاریم که سرآغازش نوروز است.
با فرا رسیدن سال نو، فصلی دیگر از فعالیت های شغلی را آغاز می کنیم. فصلی که در آن پیشرفت همه جانبه ، سایه سار همت مجموعه خانواده بزرگ و شریف گروه صنعتی پارس ساختار خواهد بود. سال جدید به عزم و پشتکاری جدید محتاج است و دستیابی به اهداف متعالی ترسیم شده در شرکت های زیر مجموعه گروه جز با همدلی و مودت، همکاری و همراهی ممکن نیست و تنها در پرتو این عوامل است که می توان از موفقیت های آینده سخن گفت و در ادامه مسیرهای طی شده، راه های نوینی را برای بهبود و تکامل هرچه بیشتر پیمود.

تلاش معیار هایی دارد و برای انسان هیچ بهره ای جز تلاش و کوشش او نیست. در مسیر تلاش باید هدف و راه معلوم و مشخص باشد، چرا که با بیهودگی به جایی نمی توان رسید. پس مهم است که تلاش در چه مجرا و مسیری صورت بگیرد. بنا بر آموخته هایمان از سوی بزرگان ، قطعاً رسیدن به هدف رابطه مستقیمی با تلاش و کوشش انسان دارد و معیار و سنجش موفقیت های ما در گرو معدل گیری از تلاش هایی است که در مجرای صحیح انجام می شود.

پیشاپیش حلول سال نو و عید سعید باستانی نوروز را به سهم خودم ، به همه مردم ایران زمین در جای جای این کره خاکی و به ویژه به همکارانم در گروه صنعتی پارس ساختار و خانواده های محترمشان صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم در سال پیش رو که طلیعه آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان قرین است، شاهد ارائه‌ی دستاوردهای مهم و ارزشمند در عرصه‌ی صنعت و خدمات توأم با رشد اخلاقی و غنای ارزش‌های فرهنگی و انسانی باشیم. آرزو دارم به برکت بهار و به تکرار آوای یا مقلب‌القلوب و الابصار، معمار امیدها و نویدها باشیم. ایمان دارم که روزی، نوروز است که در آن دانایی و مانایی رقم خورده باشد. در طلیعه سال نو با آرزوی شادمانی همراهان و ستایش رفتگان، به آیین باستان بر سفره‌ی هفت‌سین می‌نشینیم و حلول سال جدید را جشن می‌گیریم و دعا کنیم بهار در راه، بهار بودن‌ها و بنیان دانستن‌ها باشد.

در پایان مجدداً برای همه تلاشگران عرصه صنعت و تولید در کشورمان عمری با عزت و برکت همراه با سلامتی و توفیقات روزافزون مسألت می‌نمایم و از همه شما درخواست دارم عزم خود را برای کار و تلاش وافی جهت ساختن ایران قوی جزم کنید و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنید.

جلیل نواده اباذر

رییس هیات عامل گروه صنعتی پارس ساختار